Brunch.......

 
        Herre min Je vad hungrig
 
       jag var i dag......men det
 
      blev lite dåligt med mat i
 
      går eftermiddag....så det
 
      är nog därför................
 
 
 
 
        
                        Nu har jag ätit brunch.....ugnsbakad
 
                        torskrygg med Prästost och yoghurt
 
                        täcke.....till det isbergssallad...ägg....
 
                        citron och lite remouladsås...........
 
                        oj så gott det var............
 
 
 
 
                  Jag har varit ute och fyllt på fågelmat....
 
                   det är väldigt mycket fåglar i Syren-
 
                   busken....och de är hungriga.........
 
                  Nu tycker jag att det kan sluta snöa......
 
                  så jag kan ta en Ludde promenad.....
 
 
                  Ha en fortsatt bra dag.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0