1:a delmålet uppfyllt........

 
 
                   Ludde och jag på promenad ...här är gamla
 
                  marknadsplatsen vid Sanna.............
 
 
 
 
                        Träden är så fina nu...med snö på........
 
 
 
 
                                         Närke slätta......
 
 
 
 
                          De blå bergen i bakgrunden......
 
 
 
 
                           Domarringen nedanför Mörsan...........
 
 
 
 
                              Det är inte lätt med korta ben i djup snö....
 
 
 
 
                        När vi kom hem sprack det upp
 
                        och nu är himlen blå................
 
 
 
 
                   Här är det en som är nöjd.....jag sprängde
 
                   10 kilo's vallen idag....jag kände det på mig
 
                    så jag ställde mig på vågen och det var på
 
                   pricken minus 10 kg......det blir fest till helgen...
 
 
                   Ha en fortsatt bra dag....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0