TV:n

 
 
                                 Solnedgång i Thailand.........
 
 
                  Här hemma har det ju varken varit soluppgång
 
                  eller solnedgång i dag.....................
 
 
                  Nej jag kom aldrig upp till jullådorna i dag heller
 
                  gick i stället till svärmor på Oxelgården och hon
 
                  mådde betydligt bättre i dag än i går.....så nu får
 
                 vi hoppas att de har hittat rätt smärtlindring........
 
 
                  Hon har en teve på rummet som inte var inkopplad
 
                  så i går frågade jag personalen.... och de sa att den
 
                 skulle kopplas in och i dag berättade Siv att de hade
 
                 hållit på länge och väl ...men nu var tv:n inkopplad.....
 
 
                 I kväll ringde hon till Lars och sa att hon inte fick i
 
                 gång tv:n.......jag kommer ner i pausen på hockeyn
 
                sa Lars.........jo sa Siv det är en dosa här som jag inte
 
                fick röra ....jag kommer snart sa Lars......så gick det en
 
                liten stund så ringde hon igen......jag tryckte på den dosan
 
                som jag inte fick röra och tv:n gick igång sa hon, och var
 
                så nöjd........så nu sitter hon och tittar på tv:n och jag
 
               håller tummarna att det har vänt och hon blir bättre.........
 
 
 
 
                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0