Torsdag..

 
 
                     7:e december.....det pinnar på snabbt mot
 
                     Julen nu....................
 
 
 
 
               Ja det är sådana här saker jag gillar....mat....semester...
 
                pojkarna.....Ludde.....sand och hav....virkning.....det
 
               som fattas är barnbarnen men det är bara för att jag
 
               inte lägger ut dom på fejan som de inte är med...........
 
 
 
 
                          UtlandsSvenskarna  letar efter ett nytt boende
 
                          de hittade ett där de betalade 70 kronor/natt....
 
                           men de tyckte det var för dyrt så de väntade
 
                           på ägaren för att pruta......men det fanns pool
 
                           där ...för i dag var himlen klarblå.....
 
 
 
 
 
                              Här fanns det ett gym så Johan blir fit
 
                              i kroppen innan han kommer hem.............
 
 
 
 
        
                            Potatissoppa blev det idag men den
 
                            var så stark så de var tvungna att
 
                            beställa in ris till det..............................
 
 
 
 
                                 Underhållning på stranden..............
 
 
 
 
                      I dag tänker jag stanna hemma.....förhoppningsvis
 
                      kommer jag upp till mina jullådor....nu frulle..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0