Tisdag...............

 
 
 
                           Här går det undan......nu satte jag mig för
 
                           lite vila......innan jag tar tag i disken.............
 
 
 
 
 
                      Kakorna är nygräddade och nerlagda i
 
                      en burk........jag ska ge bort den.............
 
 
 
 
 
                               Strömming....som ska läggas in i
 
                               ättika...............
 
 
 
 
 
                             Inlagda och klara .......nu står de ute i 
 
                             kuvösen..............Så har jag haft kontakt
 
                             via skyp med UtlandsSvenskarna som nu
 
                             har varit på resande fot i dag........och är 
 
                             nu i Kambodja ......stället heter visst 
 
                             Shianoukville.....och där var ölen billig
 
                             sa Erik 4 kronor...............
 
 
 
 
 
                        De behövde tydligen Visum för att komma
 
                        in i Kambodja......och det här är mannen som
 
                        sitter vid gränsen och skriver ut visum......det
 
                        tog några timmar sa Erik................och han ser 
 
                        ju inte ut som någon myndighets person..........
 
 
 
 
 
                               Jag stekte några kroppkakor till lunch
 
                                i dag med skirat smör och lingonsylt........
 
 
                                I morgon ska jag till veterinären med
 
                                Ludde......han ska få vaccin......och på
 
                                eftermiddagen ska jag skjutsa hem Siv
 
                                från Oxelgården..............
 
 
 
 
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0