Tavla av Åke Vogel......

 
 
 
                                   Goe är med i en konstklubb på jobbet....
 
                                   och de har dragning en gång per år och
 
                                   i kväll var det dags ......det var därför han
 
                                   åkte buss eftersom jag behövde bilen till
 
                                   Kumla i dag.....nog om detta.....Han Vann....
 
                                   denna fina tavla av Åke Vogel...."vid fjäll-
 
                                   bäcken" heter den... i olja....och jag tyckte
 
                                   den var jättefin..........Han bor i Ställdalen
 
                                   men är ifrån Norberg....Hans förebild är
 
                                  Anders Zorn....men jag ser ingen "kulla"....
 
 
 
 
 
                          Erik skypade en Thailändsk julgran.......
 
 
                         Då känner jag att det är bra att vara
 
                         född i detta kalla eländiga land....med
 
                         doftande...barrande julgranar................
 
 
                        Ha en bra kväll ...........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0