Skaldjur på Nyär.................

 
 

Nyårssupén

Förrätt: Hummersoppa eller halv hummer.

Varmrätt: klassisk fiskgratäng med rödtunga, vitvinssås och pommes duchesse.

Dessert: hallon- och yoghurtpannacotta på mandelbotten med vit chokladkräm.

Beställ senast torsdag den 21/12 för avhämtning på nyårsafton mellan kl. 10.00-14.00.

 

 

                  Det här önskar jag mig på Nyårsafton...

 

                  och den 21 var sista datumet för att

 

                  beställa ......och det ville jag göra.......

 

                  men det tyckte inte Goe att vi skulle

 

                 göra ....han skulle fixa något annat

 

                 sa han .............och nu är jag väldigt

 

                nyfiken på vad han ska bjuda på för

 

                skaldjur på Nyårsafton.................

 

 

 

 

t

 

 

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0