Onsdag...........

 
 
 
                                     God Morgon denna Onsdag........
 
                            Nu kära vänner går det i en rasande fart ...........
 
                           och jag undrar som vanligt om jag ska hinna med
 
                           allt.....men på något konstigt vis ordnar det  sig
 
                           till slut.....................
 
 
 
 
 
                           I denna tidiga timma har jag redan hunnit
 
                          besöka duschen och lagt in två burkar sill................
 
 
 
 
 
                              Kroppkakor.....lingonsylt....inlagd strömming....
 
                              inlagd sill och kakor...............................
 
 
 
 
 
                          Kuvösen blir vårt andra kylskåp så här
 
                          års.......det är en himla tur det för annars
 
                          skulle jag aldrig få plats med allt i kylskåpet.........
 
 
                          Nu blir det frulle sedan till veterinären och i
 
                          eftermiddag fixa med Svärmor när hon blir
 
                          utskriven från korttidsboendet på Oxelgården.....
 
 
                          Ha en bra Onsdag alla Fina...............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0