Nyårsafton......

 
 
                              I dag när vi var inne hos Magnus och
 
                             Anna stannade vi och handlade lite på
 
                             Parkhallen........och eftersom det snart
 
                             är nyårsafton och vi måste stanna hemma
 
                             med en skotträdd Ludde ..köpte vi en hummer
 
 
 
 
 
                      Som är kokt med omsorg i Småland ...då
 
                      måste den ju vara perfekt.....ska nog köpa
 
                      en till......jag gillar ju skaldjur..............Goe
 
                     gillar ju oxfile....så det blir nog en sådan också......
 
                     Och till den blir det rösti... med Whisky och pepparsås......
 
 
                    Jag tog mig en tupplur i eftermiddag så jag sitter här
 
                     och läser olika bloggar men Goe har gått och lagt
 
                     sig.......han ska vara inne i stan klockan 10 i morgon....
 
 
 
 
 
                      Oj vad jag längtar till Nyårsafton nu......mums......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0