Måndag.....

 
 
 
                                        Måndag igen........
 
 
                     Fy i dag är jag inge rolig.....trött som en gnu....
 
                     jag var uppe och åt frukost tidigt men sedan
 
                     gjorde jag Ludde sällskap i sängen och tittade
 
                     på nyhetsmorgon.......I går eftermiddag när jag
 
                     stod och rullade köttbullar så städade Goe tvätt-
 
                     stugan.....vi har två skåp med blomkrukor och
 
                     jag vet inte ens när de var städade sist........
 
                     så goe visade mig varje kruka och jag skulle
 
                    säga spara eller släng......och ni må tro att jag
 
                    slängde......så av två överfulla skåp blev det 
 
                    till slut ett halvt skåp med krukor kvar.........
 
                    och jag gillade den arbetsfördelningen.......
 
                    så det blir nog flera skåp städade ............
 
                   men inte idag.................
 
 
 
  
 
 
                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0