Lunch.....och mörker.....

 
 
                  Klockan är två och det börjar mörkna
 
                  ute.....men vad gör det för i dag har
 
                  jag en slappardag och tänker gå i
 
                  morgonrocken hela dagen............
 
 
 
 
 
                    Efter frukosten intog vi sängen alla tre...
 
                    Goe låg och läste en ny ölbok ....Ludde
 
                    och jag somnade som stockar och jag vaknade
 
                    vid 12...........Nu har vi ätit lunch.....började med
 
                    en kall tallrik......med ägg....sill och lax..............
 
 
 
 
 
                              Sedan blev det en varm tallrik med kött-
 
                              bullar ...revben....prinskorv och Janssons
 
                              frestelse....och en kall Eriksberg.....oj vad
 
                              mätt jag blev......så nu känns det som att
 
                              jag skulle intaga sängen igen.....men jag
 
                              får nog hålla mig ...det kommer ju en natt
 
                              också..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0