Lucia................

 
 
                       God Morgon ..........
 
 
           Denna tidiga timma när jag sitter
 
           och väntar på Luciatåget på Tv:n...
 
 
           Eftersom jag var begåvad med 
 
           långt hår i min barndom hade jag
 
           turen att få bli Lucia både i 3:je och
 
           6:e klass....och det var ju på den tiden
 
           när man bara hade en Lucia och man 
 
           blev vald av hela skolan....i 3:an fick
 
          jag gå runt och bjuda alla på lussebullar
 
          och pepparkakor.......
 
 
          Ja det var ett par Lucia minne....nu får ni
 
          ha en bra Luciamorgon.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0