Lite ditt och datt.....

 
 
        Ja då har jag hasat mig ur sängen
 
        Ludde ligger fortfarande kvar och
 
        "snusar"..............
 
 
 
 
                  
                    Atlas Copco där Goe jobbar har nu bytt
 
                    namn till Epiroc och i fredags när de var
 
                    bjudna till Conventum på middag och under-
 
                    hållning fick de även "Goodiebag".............
 
 
 
 
 
                        "Goodiebagen" innehöll en stor Notebook
 
                          den var lika stor som kassen den låg i......
 
 
 
 
 
                                  Det var lite smått och gott i bagen och
 
                                   Goe överlämnade allt till mig.........han
 
                                   behöll två gräddkolor som han snabbt
 
                                   åt upp......men resten fick jag......penna
 
                                   nyckelhållare......vattenflaska.......notboken
 
                                   vad jag ska göra med detta......ja det hamnar
 
                                   väl i någon av mina "skräplådor".........
 
 
                                   Nu är det dags att ställa sig vid strykbrädan
 
                                   och stryka gardiner......vi har inte haft några
 
                                   i sovrummet under sommaren men nu ska
 
                                   de upp......
 
 
                                  Ha en fortsatt bra måndag................
 
 
 
                                  
                                      
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0