Kväll........

 
 
                       Oj nu är jag slut i benen.......det har varit mycket
 
                        i dag.......jag har stått vid spisen mesta hela
 
                        dagen.............................
 
 
 
 
 
                         Dillstuvad potatis och isterband med lingon-
 
                         sylt.......blev det till middag.....gott.............
 
 
 
 
 
                                 De obligatoriska ägghalvorna är gjorda.....
 
                                 även skärgårdssill ...löksill .....curry och
 
                                äppelsillen är klar......ja det mesta är färdigt
 
                                 i morgon ska jag göra Janssons frestelse...
 
                                 potatisgratäng och rödkålssallad................
 
 
 
 
 
                                Saffranspannkakan är också klar........
 
                                Goe tog disken och jag satte mig
 
                                 ner för att spela bingolotto................
 
                                 men det blir en  tidig kväll....för i morgon
 
                                 blir det Julmiddag klockan ett....och
 
                                 då ska allt vara klart.........................
 
 
                                 Ha en bra kväll............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0