Grått...grått...grått.....

 
                       Det var så grått och tråkigt så Ludde och
 
                       jag kröp ner i sängen igen efter frukost.....
 
 
 
 
 
                             Fick en bild från Erik......ris och gris i
 
                             sötsur sås.......nu är vi så trötta på Jul-
 
                             maten så i dag skulle en sådan tallrik
 
                             sitta fint .......och något måste jag fixa
 
                             till för Goe har lagt maten som var
 
                             kvar efter Julbordet i frysen....det
 
                             är bara skinkan kvar.......tänk att man
 
                             blir så trött på all goa julmaten så
 
                             fort....................och snart är det nyår.....
 
 
 
 
 
                         Min goda sill tårta blir det till Nyår.......
 
                         och hummer till förrätt ......det är
 
                         nyttigt med fisk....................
 
 
                        Nu ska jag röra på mig lite...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0