Gräsänka.............

 
                                God Kväll Fredag........
 
 
                 Jag är gräsänka i kväll......det känns lite
 
                 konstigt faktiskt.......ingen tv som står på
 
                 och spottar ut  hockey eller någon annan sport........
 
 
 
 
 
                          Dagens lunch blev en köpt räk-
 
                          macka.......efter att jag varit i
 
                          svärmors lägenhet tillsammans
 
                          med en arbetsterapeut från kommun
 
                          och talat hjälpmedel tills hon kommer
 
                          hem........sedan var jag på Oxelgården
 
                          några timmar och talade med Siv och
 
                          lämnade lite mediciner.....
 
 
 
 
 
                           Fick en kvällsbild från utlands-
 
                           Svenskarna ......de var på väg
 
                           till en bar där de skulle spela
 
                           fem i rad......och det har väl inte
 
                           han gjort de senaste 25 åren.......
 
 
                           Nu ska Ludde och jag sätta oss
 
                           i tv soffan på övervåningen och
 
                           jag ska ta en pilsner och lite grillade
 
                           revben......framför tv:n.........sedan
 
                           får jag se när Goe kommer hemlullande
 
       
                           Ha en bra fredag kväll alla Goa..................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0