Full Rulle hela dagen............

 
 
                             God Morgon.... eller vad det nu är......
 
 
                       Här är det Full Rulle i vanlig ordning.....ännu har
 
                       jag inte hunnit upp till mina jullådor...men det är
 
                       ju roligt att ha något att se fram emot......jag brukar
 
                       på något konstigt sätt bli färdig till Jul i alla fall ....
 
 
                       Även nu på morgonen blev det en tur till apoteket
 
                       och Oxelgården...................
 
 
 
 
 
                     Våra kära UtlandsSvenskar har nu förflyttat
 
                     sig till en annan ö som heter.....Ko Chang
 
 
 
 
 
                         Den här bilden tyckte jag var fin......
 
 
 
 
 
                           Här går de nu runt och letar efter ett
 
                           billigt boende......de prutar hej vilt.....
 
                           Erik har fått tillbaka några blåsor på
 
                           foten......men han hade med sig lite
 
                           penicillin hemifrån.....och så hade de
 
                           varit inne och kollat på något apotek....
 
                           Johan är ju sjuksköterska så jag tror
 
                           nog att han kollar upp det lite..............
 
 
 
 
 
                                    I går kväll kokade jag lingonsylt till Anna
 
                                    och Magnus.....och äppelkräm gjorde jag
                     
                                    också ....tänkte att Ella och Theo kunde
 
                                    få smaka på obesprutade äpplen köpta
 
                                    i Kivik...........för i eftermiddag ska jag in
 
                                    till  Adolfsberg och träffa barnbarnen........
 
 
 
 
 
                       Nu ska jag Agera för eftersom jag inte har
 
                       ätit någon frukost så blir det nu Brunch.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0