FREDAG

 
 
 
 
                                        Oj...Oj...Oj.......det är mycket nu................
 
 
 
 
 
                                 Goe började blöda näsblod vid 05,30
 
                                 och det höll på några timmar......det
 
                                 bara forsade blod......så jag fick dra
 
                                 till apoteket och köpa blodstopp........
 
                                så han tog en ledig fredag i dag..................
 
 
 
 
                      Så hörde Erik av sig att han var på sjukhuset....
 
                      och jag fick ju hjärtat i halsgropen.......han har
 
                      fått tillbaka blåsorna på foten så han fick
 
                      nytt penicillin ..............
 
 
 
 
 
 
                         Usch hur ska detta läka nere i värmen och fukten...
 
                         men jag håller både tummar och tår......han får
 
                         inte duscha eller bada på 7 dagar nu.................
 
 
 
 
 
                           Eftersom sjukhuset låg på andra sidan ön
 
                           hyrde de varsin moped....Erik tog på sig en
 
                            hjälm som bestod av 1cm frigolit och 2mm
 
                            plast........så mycket till skydd var det nog inte.....
 
 
 
 
 
                                            Fina pojkar.........
 
 
 
 
 
                                 Här har de hittat en kompis.............
 
 
 
 
 
                 Nu är det kväll för pojkarna ......här fortsätter
 
                 eftermiddagen i regnrusket ......Jag har även
 
                 varit hos svärmor en sväng på förmiddagen.......
 
 
                 Nu mina kära Vänner ska jag försöka gå upp
 
                  till mina jullådor....( det börjar bli tjatigt nu )......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0