FREDAG-LÖRDAG......

 
 
                           Snart är det lördag.........
 
 
 
 
 
                     Talade med en läkare på vårdcentralen i dag...
 
                     om Eriks onda tår.....och jag blev faktiskt rätt
 
                     lugn av det.......men han sa även att han ska
 
                    akta sig för katter och kattbett... och strax efter 
 
                    fick jag denna bild från Erik........
 
 
 
 
 
                         Dagens middag blev råstekt potatis och
 
                         kycklingfiler i ugn som jag la uppepå de
 
                         råstekta potatisen och så vitlökssmör över.....
 
 
                         Sedan bar det av in till stan för div..handling....
 
                         Ett besök hos svärmor blev det också......jag
 
                         hade med en matlåda till henne också av dagens
 
                         middag.....handlade även till henne....................
 
 
 
 
 
                                     Till kvällen blev det varma mackor
 
                                      i smörgåsgrillen med skinka...tomater
 
                                     ost och pizza krydda......där gjorde jag
 
                                     mig av med lite av julskinkan också..........
 
 
 
 
 
                      Sonen i Kambodja som även är en djurvän
 
                      åt tydligen pizza tillsammans med katten......
 
 
                      Goe och jag delade på en chipspåse med
 
                       dip framför tv:n i kväll och mitt blodsocker
 
                       drog i väg ...så nu sitter jag och väntar att
 
                       det ska gå ner till lagom nivå innan jag går
 
                        och knyter mig...........
 
                      
                        Ha en bra natt Alla..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0