FREDAG......

 
 
                          God Morgon kära Vänner....
 
                  Jo för mig är det fortfarande morgon
 
                  eftersom jag tog sovmorgon i dag......
 
 
                  Men vilket mörker eftersom all snön 
 
                  försvann i går.....men eftersom det
 
                  singlar ner lite från himmlen nu så
 
                  kanske jag kan släcka ner lite av 
 
                 alla mina brinnande ljus.........................
 
 
 
 
 
 
                              Fick lite bilder från UtlandsSvenskarna.....
 
                              Erik har tagit sig ner till stranden efter en
 
                             vecka i karantän i "friggeboden"..................
 
 
 
 
 
                          Inga nya blåsor har kommit så nu håller
 
                          vi tummar och tår att penicillinet  har 
 
                          gjort verkan och han slipper flera blåsor......
 
 
 
 
 
                          Kolla in vilken baddare han har blivit på
 
                          att lägga om sår.....han kanske ska börja
 
                          jobba inom vården när han kommer hem.......
 
 
                         Nu kära Vänner ska jag ställa mig vid spisen
 
                         för i dag kommer Sroganoffmannen som vi
 
                         kallar Magnus hem..........
 
 
                         Ha det gott.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0