Ella är Lucia..............

 
 
                         Jo i dag var det en God Morgon ...............
 
 
 
 
 
                                  Jag hade Goe att pressa potatisen 
 
                                  innan han åkte till jobbet i dag.......
 
                                  Enligt receptet ska det bli 20 kropp-
 
                                  kakor men jag fick 45....och då gör
 
                                  jag de inte jättesmå för jag vill ha
 
                                  mycket  fyllning i dom...............
 
 
 
 
 
                        De blev bra i dag......de får sjuda i 15 minuter...
 
 
 
 
 
                             Klara .........på Julafton ska de stekas och
 
                             ätas med skirat smör och lingonsylt..........
 
 
 
 
 
                           Så har jag gjort en sats med Franska
 
                           pepparkakor som nu ligger i kylen och
 
                           vilar ett par timmar............
 
 
 
 
 
                           Magnus skickade denna bilden till mig
 
                           för i dag har det firats Lucia på Ellas
 
                           förskola.......Finaste och sötaste lilla
 
                           Lucia jag sett......Farmors Hjärta...........
 
 
 
                          Nu har jag varit uppe och hållit på med
 
                          mat i 4 timmar så nu är det dags för frulle........
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0