Dan före Dopparedan....

 
 
                        God Morgon dan före Dopparedan.......
 
 
                Samtidigt som jag sitter med min skinkmacka och
 
                en god kopp kaffe får jag lite bilder från utlands-
 
                Svenskarna...som jag tror har lite hemlängtan
 
                just nu.....Erik sa att de skulle be om lite senap
 
               på skinkmackan till frukost.....jag kan se dessa
 
              små Kambodjaner springa runt och undra vad
 
              senap är för något.................
 
 
 

   
                            Lammhults syrliga isterband blir det till
 
                            middag i dag......med stuvad potatis....
 
                            jag ska även göra en matlåda till svärmor........
 
 
                          Nu ska jag förbereda lite för i morgon .........
 
                           koka ägg tex........till de goda ägghalvorna.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0