Annandagen...........

 
                               God Morgon.........
 
 
                   I dag vaknade jag redan klockan 05.....och var
 
                   hungrig......men jag väntade till Goe vaknade
 
                   och varit ute med Ludde på morgonpromenaden
 
                   innan det blev frukost..............
 
 
                  Jag har skypat med Erik också ....jag är lite
 
                  orolig för ovädret som nu är i grannlandet
 
                  Vietnam .......men de hade inte känt av det
 
                   i Kambodja ännu.......de är ute på någon
 
                   fin ö där så vi får väl se vad som händer.........
 
 
                  I dag blir det i alla fall kläder på...har jag
 
                  bestämt.............Ha en bra dag....................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0