Tisdag....

 
 
                                                   God Morgon...........
 
 
                          Oj vad solen tog i går.....nu har jag spätt på
 
                          min bränna ordentligt.....skönt då kan jag
 
                         vänta med att börja ta mina D-vitaminer........
 
                         hade hoppats på att solen skulle skina lika
 
                         mycket i dag så jag kan inta min solstol för
 
                        jag är i mitten av deckaren som jag lyssnar
 
                       på och nu är det spännande.......annars så
 
                       får jag väl ställa mig vid strykbrädan......jobb
 
                      finns det alltid.......men nu blir det lite frulle.......
 
 
                      Ha en bra dag Alla.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0