Surströmming....

 
                             Torsdag......snart helg.......
 
 
                   I dag ska jag faktiskt ta fram strykbrädan
 
                   för nu ska det packas igen..............
 
 
 
 
 
                                Jäklar vad sugen jag är på sur-
 
                                strömming.....de gjorde klämma
 
                                på nyhetsmorgon och det vattnar
 
                                sig i munnen på mig.......så någon
 
                                kväll nästa vecka måste Daniel
 
                                och jag öppna en burk..........jag
 
                                brukar köpa fileer så jag slipper
 
                                rensa och kladda......åh så gott.....
 
 
 
                      
 
 
                                Jag har en liten förhoppning om att få låna
 
                                Theo så att han kan börja tidigt med sur-
 
                                strömming så det blir flera än Daniel och
 
                                jag som kan ha en trevlig kväll.....hehe........
 
 
                         
                               Nej nu är jag så hungrig så nu blir det
 
                               frukost...........
 
                               Ha en bra dag all vänner..............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0