Söndag....

 
 
                                                 God Morgon .......
 
                               Jovisst är livet lättare på sommaren.....
 
                               fast jag gillar hösten också......men den
 
                               där vintern kan vi gott hoppa över..........
 
 
 
 
 
                                    Det blev allt ett dopp i Roxen i går kväll.......
 
 
 
 
 
                                 + 20 grader var det i vattnet....så skönt.......
 
 
 
 
 
 
 
                              Morgonens promenad.....långt där borta
 
                              ligger Linköping..........
 
 
 
 
 
                                     Jag åt mina kräftor i går och det
 
                                     känns på mina läppar i dag........
 
 
 
 
                              Goe som inte är så förtjust i kräftor
 
                               åt räkor i stället...........
 
 
 
 
 
                                     Ja snart är denna helgen slut och
 
                                     eftersom vi åkte i torsdag så har
 
                                     helgen känns ovanligt lång.........
 
                                     men snart är det hem till vardagen igen....
 
 
                                     Ha en bra söndag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0