Sannabadet.........

 
                        Bakning på gång......kolakakor blev det.....
 
 
 
 
                       Sedan blev det gaffelkakor.......
 
 
 
 
                     Jodå Ella har provsmakat och de fick
 
                     godkänt........vilken tur......
 
 
 
 
                       Det var så varmt på vår baksida så jag
 
                       frågade Ella om vi skulle åka till Sanna-
 
                      badet och det tyckte hon var en bra ide....
 
 
                      En pensionär och ett barnbarn sa jag
 
                      när vi skulle betala......50 kronor sa hon
 
                      i luckan......hehe................
 
 
 
 
             
                           Jag badade också i lilla bassängen....och
 
                           Ella gick upp och la sig på de varma plattorna
 
                           ibland.........
 
 
 
 
 
                           Farmor kan vi inte åka vattenrutschkana bad
 
                           hon......men där gick min gräns för snällhet....
 
                           aldrig att hon får upp en pensionär i sådan.....
 
 
 
 
 
                     Ja så blev hon hungrig...en hamburgare
 
                     som var god....men vilka flottiga mjuka
 
                     pommes.....jag var på väg att lämna till-
 
                     baka dem när jag såg att alla andra hade
 
                    fått likadana ....men Ella doppade i dip och
 
                    åt..........
 
 
 
 
 
                      Till efterrätt ville hon ha glass med det var så
 
                      lång kö...så vi gick och badade en stund till
 
                      sedan åkte vi till macken och köpte en glass
 
                     innan vi for hemåt......Just nu ligger hon och
 
                     Ludde på varsin filt på framsidan där det
 
                     är skugga..............
 
 
                    Ha en fortsatt bra dag i värmen................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0