Måndag....slut på semestern....

 
                       Ja då är det som vanligt igen.....Goe har
 
                       åkt till jobbet och jag har tagit långfrulle.....
 
 
 
 
 
                        2st    4:a  minuters ägg  1 tomat  2 crisp..... 
 
                       1 avokado blev det till frukost i dag.........
 
 
                       Jag ska ta hand om hem och hus denna
 
                       vecka......lite städning och så måste jag
 
                       få igång tvättmaskin.......vi har bara
 
                       tvättat det nödvändigaste så eftersom
 
                       vi har haft lite besök här hemma finns
 
                       det stora dukar och handdukar som ska
 
                       tvättas idag.......hoppas på uppehåll så
 
                      jag kan hänga ut på tork......och så får jag
 
                     ta den obligatoriska Ludde promenaden.....
 
                     det är Goe som har skött den biten på
 
                     semestern.........
 
 
                    Hoppas ni får en lugn och fin dag.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0