Kväll......

 
 
                                          God Kväll Söndag........
 
 
                           Klangahamns fisk i Karlsborg......där handlar
 
                           vi varje gång vi är där..............................
 
 
 
 
                             Färsk Torskfile.....köpte vi ....och
 
                             den tillagade vi hemma i dag.......
 
                             oj så gott det var.....färsk fisk är
 
                             så himla gott......................
 
 
 
 
 
                                 ja Herre min Je......jag har spelat
 
                                 BingoLotto i kväll......och naturligt-
 
                                vis blev det ingen vinst......men skam
 
                                den som ger sig....jag har tre lotter
 
                                 till, som en telefonförsäljare lurade
 
                                 på mig...hehe.....så nu blir det att
 
                                 spela tre till söndagar...........
 
 
                                 Nu är det kväll....ha det gott.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0