Kväll.......

   
                                                 God kväll.....
 
 
                          Tänk att vi fick en sådan underbar dag igen.....
 
                           jodå jag har legat på altan i solen och lyssnat
 
                          på deckaren i telefon..........
 
 
 
                                  
 
 
                       Jag kan verkligen rekommendera PRIO ETT av
 
                       Emelie Schepp......jag var tvungen att lyssna
 
                       färdigt på den ....så jag har lyssnat 5 timmar
 
                       på den i dag ......den var på 12 timmar och
 
                       37 minuter sammanlagt..finns även som bok.......
 
 
 
                              
 
 
 
                                     Goe har varit på OpenART med jobbet
 
                                      och sedan på Harry's ........men nu har
 
                                      han tagit bussen tillbaka hem..........
 
 
            
 
                        
 
                                              I morgon får jag fint besök..........
 
 
                                      Farmor vi kanske kan gå till Sannabadet sa
 
                                      Ella när vi talades vi dag.....så nu hoppas jag
 
                                      att det är bra väder i morgon ...annars får vi
 
                                      hitta på något annat att göra.................
 
 
                                     Så nu säger jag God Natt........
 
 
 
                                     
    
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0