Kväll...........

 
 
                       Ja här sitter jag framför tv:n igen och
 
                      tittar på VM.....i kväll hejar jag på den
 
                      17 åriga stavhopparen som hoppar för
 
                      Sverige......han med det krångliga namnet......
 
                      och är från USA.....men med en Svensk
 
                      mamma.........................
 
 
 
 
                   
                            Jodå det blev allt köttbullar på e.m.....
 
 
 
 
                    
                          Goda köttbullar och god gräddsås....
 
                          och till det åt vi blomkålsmos och
 
                          picklade grönsaker......och mätta blev
 
                          både Goe och jag......................
 
 
                         Nu ska jag följa VM med en virknål
 
                         i handen en behöver ju inte glo på
 
                         tv:n hela tiden........
 
            
                         Ha det gott...................
 
 
 
 
 
                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0