Jag fick finfrämmande i dag......

 
 
                                                  God Kväll......
 
 
                         Jo det blev sötsur kinagryta med ris........
 
 
 
 
 
                             Ella gav tummen upp och hon
 
                             åt jättemycket......hon Theo och
 
                            Magnus kom på eftermiddagen.......
 
 
 
 
 
                                     Theo fick lite annat att äta.......
 
 
 
 
                            Här har han fått tag på ett gammalt
 
                            körkort ......................
 
 
 
 
 
                                  Det är farmor sa jag men han bara
 
                                  tittade oförstående på mig........
 
 
 
 
 
                                   Sedan gungade han i min gamla
 
                                   gungstol som är ca 63 år och i
 
                                   stort behov av renovering....men
 
                                   det blir när Goe får pension.....
 
 
 
 
                        Efter en tupplur var det dags för lite
 
                        mat igen......och precis som sin syrra
 
                       när hon var liten blev det lite babblarna
 
                       från farmors dator.........
 
 
 
 
 
                           Ludde blev ju avundsjuk och skulle
 
                           sitta i husses knä......halv sju åkte
 
                           de hem och jag hoppas att de sover
 
                           gott nu......och Goa vänner i morgon
 
                           är det fredag..........
 
 
 
                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0