Husbilstur......

 
 
                     Augusti......min månad.....nu har vi
 
                     kommit in i den sista av de tre sommar-
 
                     månader ......hade jag inte varit pensionär
 
                    hade jag nog haft lite ågren nu ......men
 
                    nu tycker jag bara det ska bli skönt.......
 
                   jag gillar faktiskt hösten med tända ljus
 
                   och få mysa ner sig i en go fåtölj när
 
                   mörkret faller på.............................
 
 
 
 
 
                                 Dagen ska tillbringas med dessa fina
 
                                 barnbarn i husbilen.......så nu ska jag
 
                                 vattna lite blommor och packa lite
 
                                 kläder sedan drar vi............................
 
 
                                Ha en bra Tisdag alla Glada.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0