Vinter förvaring.......

 
                              Jag fick gå ut och plocka av mina påsk-
 
                              liljor....de klarade inte snön och 8 grader
 
                              kallt i Påsk.....men i vasen står de fint.......
 
 
 
 
                       
                     Nu är vinterstövlarna impregnerade och ska
 
                     upp i garderoben tills de ska användas igen
 
                     till vintern......................
 
 
 
 
                    Den här godingen vill gärna ligga i kuvösen
 
                    och sola sig...............
 
 
 
 
                       Dagens frukost ...och den blev man inte
 
                       mätt på kan jag lova.......
 
 
 
 
                       Vi har förut köpt stark chilisås men nu fick
 
                       vi se en stark hamburger dressing som vi
 
                       köpte och den tog jag på salladen för att
 
                      få lite hetta.......och den var också god........
 
 
                      Nu ska jag ta i tu med vinterjackorna och
 
                      se till att de blir tvättade till kommande
 
                     vinter................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0