Ugn jäk............

 
                       Hej på er .........
 
        Ludde och jag tog en förmiddags-
 
        promenad i dag, på samhället........
 
 
 
 
                   
                           Dagens frukost......en god sådan......
 
 
                           Jag sliter med min jäklar ugn...jag
 
                           förstår inte att de gör ugnar som är
 
                           svarta inuti .....förr har jag för mig
 
                           att de var grå med svarta prickar...
 
                           då var det lättare att se om något
 
                           hade läckt...det ser man inte i en
 
                           kolsvart ugn nu...............
 
 
 
 
 
                Lars ska handla korv och
 
                en köttbit på Robertsons
 
               i dag.....det blir bra husbils-
 
              mat i helgen..............
 
 
              Nu mörknar himmeln....blir nog
 
              en skur .....och jag som tänkte
 
              hänga ut nytvättade lakan på
 
              tork.......men det är ju April........
 
              Ni får ha en bra dag.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0