Tisdag.......

 
 
                              God Morgon gott folk...........
 
 
                  Jag vaknade 02.45 av att jag hade lågt
 
                  blodsocker 4.4.........så det var bara att
 
                 häva sig upp ur bingen och ta lite att äta
 
                 och det blev Janssons frestelse som jag
 
                 hade kvar.....sedan har jag suttit här vid
 
                 köksbordet och är jättepigg.....men nu
 
                börjar det ljusna så smått utanför och
 
               Lars väckarklocka ringer om några minuter
 
              han går upp klockan 05.00.....och då tänker
 
              jag gå och lägga mig......
 
              Ha en bra morgon.........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0