Söndag......

 
                                   Motala ställplats....där trivs vi......
 
                         nära till centrum och alltid hittar man något att
 
                         handla........nu blev det bara en natt......men vi
 
                         behövde kolla så att allt var som det skulle med
 
                         husbilen efter vintern och vår kommande lång-
 
                         färd i Påsk.......
 
 
 
 
                            Jo...den är nog tät nu.........
 
 
 
 
                              Strand promenaden ...eller..???
 
 
 
 
                               Goe, Fia och Ludde..........................
 
 
 
 
                      Lite gofika efter lång promenaden och
 
                      innan hemfärden.............
 
 
 
 
                           Här rattar jag husbilen från Motala
 
                           och hem..........................
 
 
 
 
                           Jag fick en fin orkide av Ewa, Alf och Kenn
 
                           när de var här på besök.........
 
 
 
 
                     Min systerson Kenn som var i Örebro och
 
                     köpte en motor till sitt skärmflyg.............
 
 
 
                     Nu håller Goe på att tvätta bilen och byta
 
                     däck på "handikappen"....och jag tror att
 
                     jag ska göra som Ludde ....gå och vila.....
 
                     Ha en bra eftermiddag.......
 
 
 
 
 
 
              
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0