Onsdag Kväll....

 
                                        God kväll på Er......
 
 
                        Ja då har jag varit hos svärmor och
 
                        putsat fönster och det gick bra ....men
 
                        jag överraskade henne vid 09.30 tiden
 
                        när jag kom för då höll hon på att baka
 
                        tekakor..........och hon visste inte att jag
 
                        skulle komma idag.............
 
 
 
 
                  Dessa tekakor är jättegoda och mina
 
                  pojkar brukar få några stycken då och
 
                  då......så nu tog jag receptet på dom......
 
 
 
 
     
                        På eftermiddagen gjorde jag en räk-
 
                       smörgås av tekakorna och Lars åt
 
                       sin när han kom hem från jobbet.....
 
 
                       Nu håller jag på att göra rent ugnen
 
                       och Goe håller på att fixa ute i hus-
 
                       bilen.....samtidigt som jag tittar på
 
                       småkockarna......ha en bra kväll......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0