Onsdag........

 
 
                              God Morgon i solskenet......
 
 
                      Jag har haft en pizzadeg på jäsning i
 
                       kylskåpet i natt.............
 
 
 
 
                              Hittade ett nytt recept som jag
 
                              tänkte prova.....................
 
 
 
 
                        Den ska rullas så därför lägger man
 
                        fyllningen på ena sidan...............
 
 
 
 
                  Så flätar men degen på andra sidan.............
 
 
 
 
                     Så rullar man ihop och lägger flätorna
 
                     över rullen och fäster i botten.................
 
 
 
 
                        Pensla med ägg och strö över lite flingsalt......
 
 
 
 
                    En bit pizza och pizza sallad gjord på
 
                    färsk vitkål blev det till frukost i dag
 
                    och nu står jag mig nog ett tag för jag
 
                    ska åka till svärmor och putsa fönster
 
                    åt henne........
 
 
                    Ha en bra förmiddag........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0