Mätt är bara förnamnet......

 
 
                                             God Kväll på Er............
 
 
                          Ja vi har varit på Thai restaurang i Kristine-
 
                          hamn och ätit gott.....vi började med vårrullar.......
 
 
 
 
                   
                            Friterade räkor i sötsur sås blev det
 
                            till huvudrätt......så himla gott............
 
 
 
 
                  Ska ni inte ha några balaner grabbar....var
 
                   det en handlare som sa till Lars och Lasse
 
                   när de var unga och drog iväg till en liten by
 
                   i Västernärke och skulle köpa öl...... när alla
 
                  andra affärer var stängda.........I kväll tog Lars
 
                  och Lasse in friterade bananer och glass till
 
                  efterrätt.......Fia och jag var proppmätta så
 
                  vi avstod.........
 
 
 
 
                        Jag fick ett mms från Magnus på denna
 
                        lilla "professor" ......lilla gubben han börjar
 
                        bli så stor......i morgon ska jag handla
 
                        något till honom......han är för goooo........
 
 
                        Nu har alla knoppat in och det är bara
 
                        jag som är vaken........så därför säger
 
                        även jag god natt och stänger ner..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0