Matlagningsonsdag..............

 
 
                      Så roligt när ni tittar in........
 
 
 
 
                          I dag har jag en matlagningsdag......
 
                          om jag hade varit ung i dag hade
 
                          jag sökt in på kock utbildningen.....
 
                          jag tycker det är så roligt att laga
 
                          mat.....
 
 
 
 
                          Pannkaksrulle  med smakrik köttfärs-
 
                          fyllning blev klar nu.........
 
 
 
 
 
                                     Mums så gott...jag gillar ju
 
                                     mat med lite sting och det
 
                                     var det i denna rulle...............
 
 
 
 
 
                          Nu ska den kallna och sedan så skär
 
                          jag upp den i portionsbitar och fryser
 
                          in för det här är perfekt mat när vi åker
 
                          husbil.....passar som frukost....lunch.....
 
                         middag eller kvällsmat....med en sallad
 
                         till.....när man stannar eller kommer fram
 
                         till målet brukar man vara hungrig då passar
 
                         det här perfekt istället för att springa och
 
                         köpa onyttig snabbmat........Snart blir det
 
                         en Ludde promenad innan jag kör igång
 
                         med nästa maträtt............
 
 
                         Ha en bra dag.............
 
 
 
 
 
 
              
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0