Lunch.....

 
 
                              Dagens lunch.....blomkål med allkrydda på..
 
                              köttbullar.....prinskorv.....stekt ägg och några
 
                              tomater..................
 
 
                              Tvättmaskinen rullar på för fullt och jag skriver
 
                              en handlings nota.....jag ska göra sill tårta till
 
                              Daniel's 40 års kalas på lördag.....det talade
 
                              jag om för hans pappa när han ringde i dag
 
                              för de kunde inte komma upp till helgen men
 
                              de kommer lite längre fram......för jag vet att
 
                              han gillar sill tårta.....men jag kan göra en när
 
                             han kommer.......och så blir det smörgåstårta....
 
 
 
 
                           Köpte lite choklad till Ella och Theo
 
                           och varsitt gosedjur i Tyskland........
 
 
 
 
               
                         Jag vet att Ella tycker om de här...........
 
 
                        Nu blir det en Ludde promenad.....
 
                        Ha det gott........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0