Kallt och varmt om vartannat ....

                            Ja nu är det jobbigt med kläderna.....
 
                           I dag gick jag med Ludde till Berga-
 
                          vallen och jag hade jackan uppknäppt
 
                          och det var så varmt och skönt......och
 
                          så vände jag och gick tillbaka hem och
 
                          då fick jag dra igen dragkedjan för fy
 
                          sjutton vad kallt det drog.....
 
 
                          Nu har vi ätit köttfärssås och bönpasta
 
                          jag förstår inte att jag är så hungrig....
 
                          jag skulle kunna äta jättemycket..........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0