Ja då var denna tisdag till ända.....skönt....

 
 
 
 
 
 
                         Ja så är det nog.....och flera fredagar
 
                         för dom gillar jag........
 
 
 
 
                         Blå och vita krokus växer det på denna
 
                         tomten som gränsar till Fia och Lasse.....
 
 
 
 
                          Kommunens planteringar i år går
 
                          i gult och det tycker jag är fint......
 
                          två sådana här står utanför Kastanjen.......
 
 
                         Nu är det kväll och jag ska börja packa
 
                         ut lite i husbilen i morgon.....så jag inte
 
                        missar något......när vi drar i väg........
 
                        Ha en bra kväll Alla................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0