Full rulle hela helgen........

 
                                      Hej Lördag kväll.....här står vi nu
 
                                      Motala ställplats i hamnen och solen
 
                                      skiner..............härligt.......
 
 
 
 
                              Vi har haft besök av min halvsyster Ewa
 
                              och hennes son Kenn från Sölvesborg........
 
 
 
                       Hennes man Alf och vi kring köksbordet............
 
 
                       Nu sitter jag här själv och tittar på tv:n................
 
                        i Motala.......alla andra har knoppat in ............
 
                        lilla Ludde ligger och sover bredvid............
 
 
                       Bredvid oss står det en stor Kabe husbil......
 
                       och dom bjöd vi in till oss när vi satt ute.....
 
                       han var från Norrköping och hon från
 
                       Stockholm......och han hörde att jag var
 
                       Smålänning......och det roliga var att han
 
                       var Ölänning.......född i Borgholm augusti
 
                       1953........och det är ju jag också...fast
 
                        jag är född den 10 augusti och han den 29.....
 
 
                       Men nu ska nog jag också knoppa in .....Ha
 
                       en bra natt goa vänner....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0