Baguettplåt....

 
 
                            Hej igen......
 
 
         Nu har jag varit ute på nätet och
 
         shoppat .....en baguett plåt..........
 
 
 
 
                       Nu ska det bakas baguetter här hemma.....
 
                       så himla gott.......jag är inne i ett bak stim
 
                       och läser en massa bröd recept.....på
 
                       torsdag ska jag sätt ett bröd på jäsning
 
                       över natten i en kastrull.....och grädda
 
                       det på fredag så har vi färskt bröd med
 
                       oss över helgen när vi drar iväg i husbilen
 
                       till någon ort som vi inte har bestämt ännu.....
 
 
                       Nu ska jag ägna mig åt en annan aktivitet
 
                       nämligen diska.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0