April..........

 
                      
                                                  God Morgon Måndag........
 
                               Jag har idag bytt månad i min almanacka....det
 
                               har varit full rulle hela helgen...så jag har inte
 
                              hunnit bytt förrän nu.............................
 
 
 
 
 
                                En liten fin Ella som nog har ätit
 
                                pannkakor med sylt tror jag........
 
 
 
 
                                           Magnus och Ella................
 
 
                         Jag åkte hemifrån klockan 07...i morse....
 
                         vi skulle lämna in husbilen i Valskog så
 
                         jag fick hänga på och skjutsa Lars till
 
                        jobbet......kom hem 09.30 och då smakade
 
                       det jättebra med frukost...förra gången vi
 
                       lämnade in husbilen var det jättemycket
                 
                       dimma upp till Valskog...och det var lika
 
                      dimmigt i dag.......hoppas att det försvinner
 
                      för i eftermiddag ska vi hämta husbilen......
 
                     Ha en bra dag.....................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0