Skördefest på Öland.....

 
              Morgonkaffet intogs tidigt i dag....
 
 
              Först blir det ett besök hos Ulrica
 
              min diabetessköterska......undrar
 
              just hur mina värden ligger så här
 
              efter semestern med all skräpmat
 
              och andra onyttigheter man får i
 
              sig..............
 
              Sedan blir det en resa in till stan........
 
 
         
            Förberedelserna för helgen är
 
           i full gång.........
 
 
 
               Jag ska åka tillbaka till Öland där jag
 
               föddes för en hel massa år sedan......
 
 
 
                          Här ska jag sitta och njuta.......
 
 
 
          Kroppkakor ska jag
 
          äta i massor........
 
 
       Nej nu är det dags att dra.....
 
       Hoppas ni får en bra tisdag......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0