Han vill inte komma.......

 
 
 
             Det är allt en liten lurifax
 
             Ella's lillebror...han har
 
             hållit på sedan klockan
 
             04 i morse......men ännu
 
             vill han inte riktigt komma
 
             ut ur den goa platsen han
 
             har i Anna's mage.....vi får
 
             hoppas att han kommer i natt..
 
             Jag har lite svårt att sluta titta
 
             på hockeyn .....men jag får nog
 
             snart ge mig för i morgon kommer
 
             Ella.....och ska stanna kvar.....hon
 
             får följa med mig till frissan Ida ....
 
             jag har tid där klockan 15......
 
             Ha en bra natt.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0