Han är på "G".......

 
 
                             God Morgon Tisdag........
 
               I dag var jag trött.....så det fick bli sovmorgon...
 
              I går morse klockan halv sju fick jag vara hjälp-
 
              körare till Valskog.....vi skulle lämna in husbilen
 
              för kylskåpet funkar inte som det ska......och jag
 
              körde vår bil så att Lars skulle komma till jobbet...
 
              det var tjock dimma växlande med starkt solsken
 
              jag var hemma igen strax efter nio på förmiddagen
 
             lite drygt 14 mil hade jag åkt......och när jag satt där
 
            och körde så tänkte jag på alla milen jag har tillbringat
 
            i jobbar bilen....och jag är såå tacksam att jag har
 
           kunnat gå i förtida pension......nu börjar de tala om
 
           att höja pensions åldern igen..................
 
 
 
 
              Nu är han på "g".......jag fick ett sms från Magnus
 
              så snart är han nog här.....spännande.....jag trodde
 
              han skulle komma den 16 men inte gjorde han det...
 
              då trodde jag att han skulle komma igår för då skulle
 
              mamma fyllt år....men inte heller då behagade han
 
              komma......men idag den 20 kommer han förhoppnings-
 
              vis.........................................................
 
 
 
 
 
 
        
                         Nu håller vi tummarna att allt går bra
 
                         och fort.........Ha en bra dag....vi hörs
 
                         när han har kommit....................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0